F.A.Q.

Jak zamówić lustro na wymiar?

Wystarczy uzupełnić formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony lub kliknąć w przycisk „ZAMÓW”.

 

Czy przesyłka będzie wystarczająco dobrze zapakowana?

Lustra są bezpiecznie pakowane w skrzynię z płyty mdf wyłożoną w środku styropianem. 99% przesyłek trafia do klientów w stanie nienaruszonym. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a.     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
b.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e.     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f.      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
g.     o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
h.     o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówień był jak najkrótszy. Jednakże czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru oraz od czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Czas realizacji standardowego zamówienia wynosi od 10 do 15 dni roboczych, w niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany mailowo.

 

Folia ochronna do luster – co to jest?

Jest to folia przyklejona z tyłu lustra, która w razie rozbicia zabezpiecza odłamki szkła przed rozpryśnięciem się.

 

Jak przygotować instalację do lustra z podświetleniem?

Należy wyprowadzić ze ściany przewód zasilający 230V w okolicy środka lustra. Należy przemyśleć i zaplanować sposób włączania. Jeżeli lustro ma być włączane włącznikiem naściennym, należy również go uwzględnić przy wykonywaniu instalacji.

 

Czy mogę zamówić próbki ram?

Tak, jednorazowo możemy wysłać 3 wytypowane wzory ram. Koszt wysyłki próbek wynosi 20zł.

 

Mam problem z wyborem odcienia koloru złotego ramy. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji najlepiej jest zamówić wzory ram lub wysłać zdjęcia armatury lub złotych dodatków jakie znajdują się we wnętrzu.

 

Jaki jest maksymalny format lustra, który mogę zamówić?

Maksymalny rozmiar lustra jaki możemy wykonać to 280 cm x 210 cm, ale zależy od rodzajów materiału użytych do wykonania lustra.

 

Ile wynoszą koszty transportu?

Cena transportu uzależniona jest od wymiarów oraz wagi paczki.

Klasy wysyłkowe dla luster:

I klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 120×60 cm

  • koszt dostawy po przedpłacie 40 zł
  • koszt przesyłki pobraniowej 60 zł

II klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 150×70 cm

  • koszt dostawy po przedpłacie 50 zł
  • koszt przesyłki pobraniowej 70 zł

III klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 190×80 cm

  • koszt dostawy po przedpłacie 80 zł
  • koszt przesyłki pobraniowej 100 zł

IV klasa wysyłkowa – paczka o wymiarach, której suma trzech boków (wysokość, szerokość, głębokość) przekracza 3 m

  • cena ustalana jest indywidualnie przez firmę spedycyjną i zależna jest od rozmiarów przesyłki

 

Jakie formy płatności są dostępne w serwisie?

Przelew Bankowy: Wpłaty należy dokonać na numer konta, który otrzymają Państwo drogą mailową po złożeniu zamówienia.

Dane do przelewu:
PRACOWNIA NOWY ŚWIAT Mariusz Rzepnicki
ul. Wasilkowska 85/1
15-118 Białystok
Numer konta bankowego: nr 14 1090 2587 0000 0001 4352 7339
Santander Bank Oddział w Białymstoku

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Przedpłata przelewem w trybie online: z wykorzystaniem systemu szybkich płatności internetowych PayU

Płatność za pobraniem: W zamówieniu należy wpisać wybraną opcję płatności. Opłata zostanie pobrana przez kuriera w momencie odbioru przesyłki.

Płatność przy odbiorze: Płatności za zakupiony towar można również dokonać, odbierając go osobiście pod adresem ul. Wasilkowska 85/1 w Białymstoku (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17).

 

Otrzymałam przesyłkę uszkodzoną w trakcie transportu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Przesyłkę należy otworzyć w przeciągu godziny, zaraz po jej doręczeniu w celu stwierdzenia braku lub wystąpienia wad przesyłki. Jeżeli zauważą Państwo w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, należy w przeciągu godziny od odbioru sporządzić elektroniczny protokołu uszkodzeń.
Jedyną podstawą do reklamacji uszkodzonego produktu jest otwarcie przesyłki zaraz po doręczeniu i w przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych wypełnienie w przeciągu godziny od jej otrzymania elektronicznego protokołu uszkodzenia przesyłki.

 

Jaką barwę światła wybrać do lustra?

W przypadku luster z podświetleniem typu backlight najlepiej jest dopasować barwę światła do pozostałych punktów świetlnych w pomieszczeniu. Natomiast do luster z podświetleniem typu frontlight zalecamy barwę białą neutralną, której barwa jest najbardziej zbliżona do światła dziennego.

 

Jaki sposób włączania lustra wybrać?

Najbardziej popularnym jest włącznik naścienny umieszczony obok lustra lub przy wejściu do łazienki. Można go zastosować do każdego rodzaju luster podświetlanych.

 

Jakie są sposoby włączania luster?

– włącznik naścienny – umieszczony obok lustra lub przy wejściu do łazienki, można go zastosować do każdego rodzaju luster podświetlanych, jest najczęściej wybierany,

– włącznik zbliżeniowy – umieszczony z tyłu w okolicy krawędzi lustra, od frontu jest niewidoczny, działa na ruch ręką, aby włączyć lub wyłączyć światło należy zbliżyć dłoń do włącznika, nie można go zastosować w przypadku podświetlanych luster w ramach, jego minusem jest fakt, że goście zazwyczaj nie wiedzą o jego umiejscowieniu,

– włącznik dotykowy – umieszczony na tafli lustra, jest to wypiaskowana i podświetlona kropka z symbolem standby, włącznik posiada też funkcję ściemniania, można go stosować zarówno do luster bez ram jak i w ramach, minusem tego włącznika jest maksymalne obciążenie, stąd nie może być stosowany do dużych luster.

 

Jaki rodzaj podświetlenia lustra wybrać?

Jeżeli potrzebne jest oświetlenie dekoracyjne należy wybrać lustro z podświetleniem typu backlight. Jeżeli natomiast potrzebujemy lustra, przy którym bez trudu wykonamy makijaż czy też zabiegi pielęgnacyjne, należy wybrać lustro z podświetleniem typu frontlight. Więcej o rodzajach podświetlenia luster oraz ich funkcji przeczytasz tutaj.

 

Jak zamontować lustro z podświetleniem?

Montaż lustra jest z podświetleniem jest bardzo prosty. Należy wykonać otwory montażowe zgodnie z rozstawem zawieszek umieszczonych na lustrze. Wkręcić kołki rozporowe z hakiem prostym. Następnie podłączyć przewód zasilający z przewodem na lustrze. Po czym zawiesić lustro na przygotowanych wcześniej hakach. Więcej o tym jak zamontować lustro z podświetleniem przeczytasz w Instrukcji montażu lustra z podświetleniem dołączonej do zakupionego produktu.

 

W jakim miejscu na ścianie wyprowadzić kabel zasilający do lustra?

Kabel zasilający należy wyprowadzić w okolicy środka lustra.

 

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, w formularzu zamówienia należy zaznaczyć opcję „Potrzebuję faktury” oraz podać dane niezbędne do jej wystawienia.

 

Czym różni się lustro typu float od lustra OptiWhite?

Tafle lustrzane float są najczęściej wykorzystywane do produkcji luster. Mają lekko zielonkawą krawędź oraz ciemniejsze odbicie niż lustro OptiWhite. Wykorzystujemy je do produkcji luster w ramach, gdzie krawędzie są niewidoczne. Lustro OptiWhite, zwane też często ClearVision dzięki niewielkiej ilości żelaza charakteryzuje się ogromną jasnością oraz zapewnia wierniejsze odwzorowanie kolorów. Ma czystsze odbicie i jaśniejszą krawędź. Wręcz pozbawione jest zielonkawych krawędzi. Zalecane jest do luster bez ram, zarówno z podświetleniem jak i bez. Stosuje się je wszędzie tam, gdzie zielonkawe krawędzie lustra float są niewskazane ze względów estetycznych.

 

Co to jest fazowanie lustra?

Fazowanie lustra zwane jest inaczej szlifem ozdobnym. Jest to ozdobne zeszlifowanie i spolerowanie krawędzi lustra na określoną szerokość. Faza, czyli zeszlifowana część lustra może mieć szerokość od 5 do 30 mm. Zabieg taki nadaje lustru walory estetyczne. Tym samym uzyskuje elegancki i stylowy charakter.

Skontaktuj się z nami

Możesz wysłać załącznik:

* Pole wymagane

Realizacja: TopMaker.pl