FAQ

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a.     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
b.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e.     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f.      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
g.     o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
h.     o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Czy przesyłka będzie wystarczająco bezpiecznie zapakowana?

Produkty przez nas wysyłane są starannie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Pakowane są w skrzynię z płyty MDF wewnątrz wyłożoną styropianem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Staramy się, aby nasi klienci czekali na zmówiony towar jak najkrócej. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru oraz od czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Czas realizacji standardowego zamówienia wynosi do 14 dni roboczych, w niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany mailowo.

Jaki jest minimalny i maksymalny rozmiar zamawianej ramy?

Wykonujemy ramy na zamówienie w rozmiarach od 10 do 255 cm.

Jaki jest minimalny i maksymalny rozmiar zamawianego lustra?

Maksymalny rozmiar lustra jaki możemy wykonać to 160 x 255cm.

Ile wynoszą koszty transportu?

Cena transportu uzależniona jest od wymiarów paczki:
– paczka o wymiarach, której suma trzech boków (wysokość, szerokość, głębokość) nie przekracza 3 m – 24PLN
– paczka o wymiarach, której suma trzech boków (wysokość, szerokość, głębokość) przekracza 3 m – cena ustalana jest indywidualnie przez firmę spedycyjną i zależna jest od rozmiarów przesyłki

Jakie formy płatności są dostępne w serwisie?

Przelew Bankowy / Przekaz Pocztowy :
Wpłaty należy dokonać na numer konta, który otrzymają Państwo od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. Dane do przelewu:
PRACOWNIA NOWY ŚWIAT Mariusz Rzepnicki
ul. Nowy Świat 7
15-453 Białystok
Numer konta bankowego: nr 82 1090 2590 0000 0001 3368 5473.
Bank Zachodni WBK 8 Oddział w Białymstoku

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem:

W zamówieniu należy wpisać wybraną opcję płatności.

Płatność przy odbiorze:
Płatności za zakupiony towar można również dokonać, odbierając go osobiście w naszej siedzibie znajdującej się przy ul. Nowy Świat 7 w Białymstoku (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17).
Przy odbiorze osobistym nie akceptujemy płatności kartą!

Otrzymałem przesyłkę uszkodzoną w trakcie transportu?

Paczkę należy otworzyć w obecności kuriera w celu stwierdzenia braku lub wystąpienia wad przesyłki. Jeżeli zauważą Państwo w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera.
Jedyną podstawą do reklamacji uszkodzonego produktu jest otwarcie w obecności kuriera, w przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych należy wypełnić protokół uszkodzenia przesyłki.

Otrzymałem produkt posiadający wady techniczne. Co w takiej sytuacji należy zrobić?
Jeżeli w momencie otrzymania zamówienia Klient znajdzie w naszym produkcie wady techniczne powinien to zgłosić mailowo: lustrowramie@wp.pl lub tel. 85 742 36 46 / 796 526 640 w celu uzyskania informacji dotyczących dalszego postępowania.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wystarczy tylko w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „Potrzebuję faktury” oraz podać dane niezbędne do wystawienia faktury.

Skontaktuj się z nami

Możesz wysłać załącznik:

* Pole wymagane

Realizacja: TopMaker.pl